26 Ağustos 2010 Perşembe

kel oglan hong kongda

25 agustos 2010

dun aksam Wan Chai sokaklarinda kel oglan ve arkadaslari ile tanistim. Kel oglan oyle sizin bildiginiz o hikayede gecen oglan degil, hong kong versiyonu olmus ama herseye ragmenTurk. Basrol oyuncusu.

iste boyle bir gecede basladi kel oglan ve burjuva kizinin hikayesi, hersey degisecekti o geceden sonra.
kel oglan uc defa evet tam uc defa okulun en guzel oglani secilmisti. bu ne demek diye dusundum durdum.
ama sonra anladim marabalar anlamaz bu tiplemeleri deyip kendi hayatima dondum.

kel oglan burjuva kizina devamli birseyler anlatmakta kiz da onu pur dikkat dinlemekteydi, gerci dunyasida sanki onunkinden farkliydi ama yinede dinliyordu. kel oglan kiza ne anlatiyorsa kiz onu oyle dikkatli oyle dikkatli dinliyorduki bir an onlarin o hikayede anlatildigi gibi baska dunyalarin insanlari oldugunu farkettik ben ve digerleri.
kel oglan bu haliyle de kendisinin cok cekici ve yasikli oldugunu ama eger sac ektirirse kesinlikle en iyi olabailecegini soyledi kiza, kiz onun bu onerisine hemen karsilik verdi.
"evet" dedi. kel oglan kizin ona yazildigini anladi. kel oglen bir kizda annesi ve kendisinin aradigi bircok ozelligi belirtti kiza. Kiz once pek anlamasada sonra kendisinin bu olmadigini anlatmaya calisti kel oglana ama durumdan hic memnun degil gibi degildi, kel oglan ona kur yapiyor kiz da karsilik veriyordu fakat ortak olamayan nokta cok asikardi, oglan utu yapan, temizlikten anlayan, yemek konusunda uzman ve annesinin sozunden cikmayacak bir gelin ariyordu ki olanlar oldu.
kiz bilmeden ben o degilim dedi anlattiklariyla. cunku onun eli baskalarini eline degmisti!
cunku o baska dunyanin yani sizin ve benim gibi marabalarin anlamayacagi insanlarin dunyasinda yasiyordu.
kel oglan hemen konum degistirdi ve ataga gecti o zaman ben de bir gecelik yasarim bu kizla dedi ve telefon mail vs. kiza ulasabilecegi tum iletisim araclarinin kullanilabilirligini denetledi. ama olmadi, kiz vermedi. yani telefon veya email vermedi.
sonunda oglan kendini sokaklara birakti, eline 7/11 den bir bira kapti ve ava cikti ama o gece kel oglani n sansli gecesi degildi. yada tilkinin donup dolasip gelecegi yer kizin yaniydi . tekrar geldi, gitti ve geldi.
sonuc husran, yapacak hicbirsey yoktu, gunes tekrar dogacak, hayat akmaya devam edecekti hong kongda
ve oylede oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder